გაკვეთილის გეგმა მათემატიკა 1-ლი კლასი
გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი: ფიქრია კვაბზირიძე
საგანი: მათემატიკა
სწავლების საფეხური/კლასი: I
მოსწავლეთა რაოდენობა: 16 (სსსმ მოსწავლე კლასში არ არის)
გაკვეთილის თემა: „რიცხვისთვის ერთის მიმატება“
გაკვეთილის მიზანი:
· შეკრება-გამოკლების თვალსაჩინოდ დემონსტრირება
· ზეპირად ანგარიშისას 1-ის ტოლი ბიჯით თვლის სწავლება.
· მოცემული გროვისათვის ამ გროვის მითითებულ რაოდენობამდე შესავსებად
საჭირო
დამატებით რა ოდენობის დააასახელება.
N
|
აქტივობის
აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი
/ მეთოდები
|
კლასის
ორგანიზების
ფორმა
/ ფორმები
|
სასწავლო და
ტექნიკური
რესურსები
|
დრო
(წთ)
|
1
|
მოსწავლეებს
დავურიგებ
გარკვეული
რაოდენობის
(1-დან 9-მდე )
წებოვან
ფერად
ფურცლებს,
შემდეგ ვუმატებ
თითო-თითოს,
ვითვლით
ყველა ერთად.
|
გონებრივი
იერიში
|
ინდ.
მუშაობა
|
წებოვანი
ფურცლები
|
5წთ.
|
2
|
მოსწავლეებს
ვთხოვ, დაასახელონ
რამდენი
ფურცელი
ჰქონდა
და
რამდენი
გაუხდა. შესაბამის
მაგალითს წერს
დაფაზე თავად,
მოსწავლეებიც
იწერენ.
|
წერა
|
მთელ
კლასთან
მუშაობა
|
წებოვანი
ფურცლები,
რვეული,
საწერკალამი,
დაფა, ცარცი,
სახელმძღვანელო,
მაგ-ები
რიცხვისთვის
ერთის
მიმატებაზე
|
7წთ
|
3
|
ვიდეო-
რესურსის
ჩვენება
|
პროექტორით პრეზენტაცია
|
მთელ
კლასთან
მუშაობა
|
/watch?v=5grQfgnYTG0
კომპიუტერი,
პროექტორი
|
3წთ
|
4
|
პრეზენტაციის
ჩვენება.
|
პროექტორით პრეზენტაცია
|
მთელ
კლასთან
მუშაობა
|
კომპიუტერი,
პროექტორი
|
3წთ
|
5
|
მოსწავლეებს
ვთხოვ,
დაუკვირდნენ,
იმსჯელონ და
ერთმანეთს
გაუზიარონ,
რა დასკვნა
გამოიტანეს
მოცემული
მაგალითების
განხილვისას,
წარმოადგინონ
დაკვირვების
შედეგი.
|
კითხვა- პასუხი,
მსჯელობა
|
მუშაობა
|
3წთ
|
|
6
|
სახელმძღვანელოში
მოცემული
მსგავსი
ამოცანებისა
და მაგალითების
განხილვა,წერა.
|
წერა,
მსჯელობა,
კითხვა-
პასუხი
|
მთელ
კლასთან
მუშაობა
|
მათემატიკის
სახელმძღვანელო
(ბექაური
-საგინაშვილი
“მათემატიკა“
გვ.34)
რვეული,
საწერკალამი,
დაფა,ცარცი,
მაგალითები
სახელმძღვანელოდან
რიცხვისთვის
ერთის მიმატებაზე
(ბექაური-
საგინაშვილი
“მათემატიკა“
გვ.34)
|
8წთ
|
7
|
სასწავლო
რესურსის
„დოღი“
გამოყენება.
|
დამ.
სამუშაო
|
ინდ.
მუშაობა
|
სასწავლო
რესურსის
ელ მისამართი: learning.apps.org.ge
pikria.kvabziridze
კომპიუტერი
|
4წთ
|
8
|
შეფასება.
|
2წთ
|
შეფასების სქემა
კრიტერიუმი
|
მაღალი
|
საშუალოზე მაღალი
|
საშუალო
|
საშუალოზე დაბალი
|
დაბალი
|
ახდენს
შეკრება-
გამოკლების
თვალსაჩინოდ
დემონსტრირებას.
|
ძალიან კარგად
ახდენს
შეკრება-
გამოკლების
თვალსაჩინოდ
დემონსტრირებას, არ უშვებს შეცდომებს.
|
კარგად
ახდენს
შეკრება-
გამოკლების
თვალსაჩინოდ
დემონსტრირებას,
უშვებს
ელემენტარულ
ტექნიკურ
შეცდომებს.
|
ძირითადად
ახდენს შეკრება- გამოკლების თვალსაჩინოდ დემონსტრირებას,
უშვებს
შეცდომებს.
|
შეძლები
სდაგვარად
ახდენს
შეკრება
-გამოკლების
თვალსაჩინოდ
დემონსტრირებას,
უმეტესად
უშვებს
შეცდომებს.
|
სხვისი
დახმარებით ახდენს შეკრება- გამოკლების
თვალსაჩინოდ
დემონსტრირებას,
უშვებს
ძალიან
ბევრ
შეცდომას.
|
ზეპირად
ანგარიშისას
სწავლობს
1-ის ტოლი
ბიჯით
თვლას
|
ზეპირად
ანგარიშისას
ძალიან კარგად
სწავლობს
1-ის ტოლი
ბიჯით
თვლას
|
ზეპირი
ანგარიშისას
სწავლობს
1-ის ტოლი
ბიჯით
თვლას.
უშვებს
ელემენტარულ
ტექნიკურ
შეცდომებს.
|
ზეპირად
ანგარიშისას ძირითადად სწავლობს 1-ის ტოლი ბიჯითთვლას, უშვებს
შეცდომებს.
|
ზეპირად
ანგარიშისას
შეძლების
დაგვარად
სწავლობს 1-ის
ტოლი
ბიჯით
თვლას,
უმეტესად
უშვებს
შეცდომებს.
|
ზეპირად
ანგარიშისას
სხვისი დახმარებით
სწავლობს
1-ის ტოლი
ბიჯით
თვლას,
უშვებს
ძალიან
ბევრ
შეცდომას.
|
ასახელებს
მოცემული
გროვისათვის
ამ გროვის
მითითებულ
რაოდენობამდე
შესავსებად
საჭირო
დამატებით
რაოდენობას.
|
ძალიან კარგად
ასახელებს
მოცემული
გროვისათვის
ამ გროვის
მითითებულ
რაოდენობამდე
შესავსებად
საჭირო
დამატებით
რაოდენობას.
|
ასახელებს
მოცემული
გროვისათვის
ამ გროვის
მითითებულ
რაოდენობამდე
შესავსებად
საჭირო
დამატებით
რაოდენობას.
უშვებს ელემენტარულ ტექნიკურ შეცდომებს.
|
ძირითადად
ასახელებს მოცემული გროვისათვის ამ გროვის მითითებულ რაოდენობამდე შესავსებად საჭირო დამატებით რაოდენობას. უშვებს შეცდომებს. |
ასახელებს
მოცემული
გროვისათვის
ამ გროვის
მითითებულ
რაოდენობამდე
შესავსებად
საჭირო
დამატებით
რაოდენობას.
უმეტესად
უშვებს შეცდომებს. |
სხვისი
დახმარებით ასახელებს
მოცემული
გროვისათვის
ამ
გროვის
მითითებულ
რაოდენობამდე
შესავსებად
საჭირო დამატებით
რაოდენობას.
უშვებს
ძალიან
ბევრ
შეცდომას.
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
მათ.I.3. მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს
შორის დამოკიდებულებები და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
· მოახდენენ შეკრება-გამოკლების თვალსაჩინოდ დემონსტრირებას
· ზეპირად ანგარიშისას გამოიყენებენ 1-ის ტოლი ბიჯით თვლას.
· მოცემული გროვისათვის დაასახელებენ ამ გროვის მითითებულ რაოდენობამდე შესავსებად საჭირო დამატებით რაოდენობას.
შეფასება: განმავითარებელი კომენტარი
ხელმოწერა: ფ.კვაბზირიძე
თარიღი: 20.07.2018წ.
Комментарии
Отправить комментарий